sâmbătă, 15 august 2015

                 ROCHII FLORALE 2015

   Anotimpul vara aduce multe surprize, cum ar fi : căldură, călătorii cu familia sau prietenii, picnicuri, banchete, nunți etc. În fiecare vara există câte o nuntă la care trebuie să participi. Iar dacă ai mai mult de o nuntă vara sunt sigură că nu vei purta aceeași rochie la fiecare nuntă. Eu una nu aș putea să port aceeași rochie la mai multe nunți deoarece vreau să dau o impresie cât mai bună celor din jurul meu și cred că și tu vrei același lucru.
       Alegerea rochiei o poți face în funcție de siluetă cât și de eveniment. Dacă nu știi ce să porți caută în articolele mele și vei găsi ceea ce dorești.
       Opinia mea despre rochii este una bună deoarece și mie îmi place foarte mult să port rochii pentru că sunt lejere și nu trebuie să te gândești mult cum să asortezi o fustă cu o cămașă. La ultima nuntă la care am participat am purtat o rochie albastră și cu flori multicolore și lungă. În anul 2015 se poartă foarte mult rochii lungi indiferent de eveniment.
       Se poartă foarte mult florile. Ieși și tu în evidentă cu o rochie cu model floral.
sau

sau

Fii diferită de celelalte fete sau femei și poartă o rochie florală pentru că sunt sigură că îți va sta bine. 
Intră pe site-ul DEPOCHIC la ROCHII și la secțiunea ROCHII IEFTINE și vei găsi multe alte rochii care te vor avantaja. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu