vineri, 7 august 2015

                      ȚINUTA  DE VARĂ

     Vara este anotimpul preferat al oricărui om. La ce te gândești când auzi cuvântul vară? Eu mă gândesc la : căldura, excursii, plajă, haine cât mai lejere pe corpul meu , apă rece, pișcină etc. Vara este momentul când poți să arați cine esti.
      Mulți tineri în timpul unei zile călduroase așteaptă să vină seara pentru a ieși în oraș cu prietenul , prietena , familia, prietenii . Și te întrebi oare ce am să port când ies în oraș ca să arat cât mai bine?
      Uite ce îți sugerez eu.
   
Această rochie se potrivește atunci când mergi la o întâlnire cu prietenul tău. O rochie cu imprimeuri florale va aduce un plus ținutei tale. Asortează această rochie cu niste sandale cu toc și îți garantez că cei din jurul tău te vor aprecia. 



Dacă nu îți place să porți o rochie atunci alege acești pantaloni scurți care cu siguranță vor atata minunat pe tine. Te vor ajuta să te simți mai bine pe timpul zilei și să înfrunți căldura de afară. Avantajul acestor pantaloni scurți este că vei putea sa te bronzezi în timp ce ești afară, deoarece ocupația fetelor de azi este să aibă un bronz perfect. Asortează în partea de sus cu tricoul sau maieul tău preferat și plimbă-te cu prietenii în oraș și arată lumii cât de bine îți stă cu ei. 



Să nu uităm cel mai important accesoriu al unei femei , geanta. Geanta este un spațiu vital de depozitare a lucrurilor personale ale unei femei. . Pentru mine geanta este foarte importantă pentru că dă un plus la îmbrăcămintea de pe tine , iar în al doilea rând este accesoriul meu preferat de care nu pot să mă dezlipesc indiferent de îmbrăcăminte. Așa că am la fiecare ținuta căte o geantă corespunzătoare. 


Fi în pas cu moda în 2015 ! 

Toate cele de mai sus le găsești aici și comandă-le de aici : http://profitshare.ro/l/1965546


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu